*Power Hits(冠軍全擊) 【You Want To (Make A Memory)(Bon Jovi)】
作詞:Bon Jovi 作曲:Bon Jovi

Hello again, it's you and me 再次見面,只剩你和我
Kinda always like it used to be 彷彿一切從未變過
[Sippin' wine, killing time 喝著酒,殺時間]
Trying to solve life's mysteries 試著解答人生意義


*Cabaret / 萬芳 專輯:Tea For Two
作詞:Fred Ebb 作曲:John Kander
CABARET
小酒吧

TIME FOR A HOLIDAY 這是假日時光
LIFE IS A CABARET OLD CHUM 就像知心多年的朋友
COME TO THE CABARET 來到了小酒吧

[COME TASTE THE WINE 來喝杯酒吧]
COME HEAR THE BAND 聽聽樂團的歌唱
COME BLOW THE HORN START CELEBRATING 吹起號角開始慶祝吧
RIGHT THIS WAY YOUR TABLE'S WAITING 這邊有你的座位


*Tea For Two / 萬芳 專輯:Tea For Two
作詞:Irving Caesar 作曲:Vincent Youmans

PICTURE YOU UPON MY KNEE 把你的樣子畫在我的膝上
[JUST TEA FOR TWO AND TWO FOR TEA 只有兩人喝的茶 茶給兩人喝]
JUST ME FOR YOU AND YOU FOR ME ALONE 只有你為我活 我為你存在
NOBODY NEAR US TO SEE US, OR HEAR US 沒有人會來靠近 偷窺或偷聽


*I'Ve Never Been To Me / Tracy Huang 專輯:Recollecting Tracy

[Oh, I've been to Nice and the Isle of Greece while I've sipped champagne on a yacht 
啊,我曾到過尼斯和希臘的島嶼,坐在遊艇上啜飲著香檳]
I've moved like Harlow in Monte Carlo and showed 'em what I've got
我曾像是珍哈露般的款擺在蒙地卡羅,秀著我的本錢
I've been undressed by kings and I've seen some things that a woman ain't supposed to see 我曾被王侯寬衣解帶,看過好些普通女人看不到的事情
I've been to paradise, but I've never been to me 我曾經到過天堂,但我從未找到過自我


American Pie(美國派) / 巨星系列 專輯:Madonna(瑪丹娜精選輯)(CV)

Bye, bye, Miss American Pie 再見了,美國派小姐
Drove my Chevy to the levee 開著雪佛蘭到河堤上
But the levee was dry 但河堤已乾涸
[And good old boys were drinkin' whiskey and rye 老好人們飲著威士忌和麥酒]
Singing this'll be the day that I die 唱著這會是我死的那一天
This'll be the day that I die 這會是我死的那一天


*Perfect Day / Lou Reed(路瑞德) 專輯:Different Times - Lou Reed In The 70's(70年代精選)
作詞:Lou Reed 作曲:Lou Reed

Just a perfect day, 多完美的一天
[Drink Sangria in the park, 與妳在公園裡共飲雞尾酒]
And then later, when it gets dark, 稍後, 天色漸暗
We go home. 我們各自返家

Just a perfect day, 這美好的一天
Feed animals in the zoo 和妳於動物園中餵食動物
Then later, a movie, too, 稍後, 看場電影
And then home. 之後分手回家




因為用整首歌歌詞它字數太多了
所以我只複製一小段
如果你有需要可以再提問
希望這對你有幫助^_^

參考資料 kkbox
本文出自: http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1610080506836
提供名聞遐邇的金門高粱,長期飲者合併慢性C型肝炎,提供各式餐、品餐、套餐、半自助式Buffet、咖啡及冰品,廠品牌故事、葡萄之道、觀光農園等廠服務,麥卡倫的紫鑽真是一支好喝的威士忌,各種品知識、批發價的價格,鼎級是您買的唯一選擇。 婚禮、慶生、活動
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 王芝彥乙孫株假釣 的頭像
    王芝彥乙孫株假釣

    fletchevelyyy的部落格

    王芝彥乙孫株假釣 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()